venerdì 28 maggio 2010

FIESTE DE REPUBLICHE A AQUILEE

Comun di Aquilee e Sezion A.N.P.I. di Aquilee
2 di jugn 2010 - FIESTE DE REPUBLICHE
Program
Lunis ai 31 di mai a lis 20.30
FRIÛL E COSTITUZION. I furlans in sessante agns di republiche
Discors dal on. Arnaldo Baracetti, dal Comitât pe autonomie e il rilanç dal Friûl. Al sarà presint William Cisilino, president dal Istitût “Pre Checo Placerean”.
Miercus ai 2 di jugn a lis 11.00
Cerimonie di consegne de Costituzion taliane a zovins dal Comun che e fasin 18 agns.
Intervents dal Sindic di Aquilee, prof. Alviano Scarel e dal dot. Paolo Sceusa, president dal Tribunâl dai minôrs di Triest.
Miercus ai 9 di jugn a lis 20.30
“DENANT DE COSTITUZION. Atuâle, difindile, riformâle?”
Conference di Leopoldo Coen, professôr di dirit aministratîf ae Universitât di Udin. Al sarà presint il prof. Tiziano Sguazzero, dal Istitût furlan pe storie dal moviment di liberazion.
Dutis lis iniziativis a si devuelzaran inte sale consiliâr dal municipi.

giovedì 27 maggio 2010

JU' LIS MANS DA L'AGHE

Articul publicât sul "Messaggero Veneto" dal 26 di mai 2010

Fontane, il Pd si spacca sulla privatizzazione dell acqua
PALAZZOLO. Sulla privatizzazione dell’acqu, si spacca il Pd nella Bassa Friulana. A prendere le distanze dalla posizione espressa, alcuni giorni, fa dal consigliere provinciale, Diego Travan e dall'onorevole Testa, entrambi militanti nel Pd, sul «lasciare l'acqua in mano ai privati, ma sotto la vigilanza del controllo pubblico», sono i segretari del Partito Democratico, di Palazzolo, Lorenzo Fabbro, e di Muzzana, Cristian Sedran. «La loro posizione - affermano - è come tutte, rispettabile, ma che non può essere considerata la posizione del Pd, in quanto sia livello nazionale che regionale, si è mobilitato nelle sedi istituzionali, con le associazioni e tra i cittadini, per opporsi alle scelte del Governo. La normativa che impone la privatizzazione della gestione dell'acqua peraltro in assenza di un'autorità pubblica di controllo, significa espropriare Regioni e Comuni del diritto-dovere di amministrare l'uso dell'acqua nell'interesse delle Comunità». «La gestione cosiddetta “in house” - proseguono - totalmente pubblica, mista o privata sono scelte che, eventualmente, debbono spettare all'autonomia e all'autodeterminazione dei territori e non possono essere imposte dall'alto (tra l'altro il Pd del Fvg ha contribuito fattivamente alla stesura ed approvazione della Leggere regionale 13/2005 che consente una piena gestione pubblica). Inoltre il tema- sostengono- non è affermare in assoluto la bontà della gestione pubblica rispetto a quella privata, ma piuttosto ragionare sulla difesa del valore della democraticità nella gestione di alcuni beni i quali, per la loro essenzialità, non possono essere assoggettati alla pura logica del profitto e il cui accesso va garantito a tutti. Le proposte del Pd in Parlamento, annunciate dal segretario Bersani, dovranno necessariamente tener conto di questo e del dibattito che si è aperto nel paese». In merito al referendum, i due esponenti locali del Pd ribadiscono che il partito non è certo neutrale, infatti la segretaria regionale Serracchiani ha invitato circoli ed amministratori ad attivarsi per sostenere la raccolta delle firme. «Nei nostri comuni, Palazzolo e Muzzana - sottolineano Fabbro e Sedran -, il Pd e la lista civica “Laboratorio Muzzana” hanno organizzato iniziative pubbliche e promosso l'approvazione, da parte dei rispettivi consigli comunali, di un odg che tra l'altro impegna i Comuni ad inserire nello statuto il concetto di acqua come diritto umano e lo status per la stessa di bene comune pubblico privo di rilevanza economica. Chi volesse firmare per il referendum può farlo ogni sabato mattina dalle 10.30 alle 13.00 presso la sede intercomunale del Pd in Piazza Bini a Palazzolo o presso il Municipio di Muzzana il lunedì, martedì e venerdì dalle 10.30 alle 12.30 e il mercoledì dalle 16 alle 18». Francesca Artico

NO A LA LEÇ BAVAI. SABIDE 29 PRESIDI A UDIN

La libertât e je partecipazion informade.
Par difindi la libertât di informazion e lis libertâts costituzionâls partecipait (se o crodês imbavaiàts) al presidi che si devuelzarà sabide ai 29 di mai, a lis 18.30,in Place Matteotti a Udin.

mercoledì 26 maggio 2010

LIBRIS, MONASTÎRS, MONTAGNIS E VINS

Dopo il prin (e fortunât) event di “Vino di Lei”, che al a viodût tant che ospit Furio Honsell, il secont apontament al varà come protagoniste Nadia Pasqual e un Paîs, le Armenie, pôc cognossût ma une vore intrigant. Un ocasion par fâsi contâ di une des espertis talianis plui preseadis i lûcs, lis culturis, lis lenghis e la storie de Armenie.
Le Associazion Artetica us invide, sabide ai 5 di jugn, a lis 18, intal curtîl di Savorgnano Michele e Del Piccolo Fabio in vie Pocenia 5 a Muçane, ae presentazion dal libri ”Armenia e Nagorno Karabakh. Monasteri e montagne sulla Via della Seta”.
Intervents de autore Nadia Pasqual e dal poete Maurizio Mattiuzza.
Daspò de presentazion dal libri, degustazion dai vins de Aziende Agricole Stocco di Bicinins.
In câs di brut timp l’apontament al è pe stesse ore intal Centri Civic di Villa Muciana.

martedì 25 maggio 2010

"AGHE-RES PUBLICA" : CUL TOMÂT DI BUIE PE FIESTE DE REPUBLICHE E PE DIFESE DE AGHE PUBLICHE

A.A.A. LETTORI DI SANA E ROBUSTA COSTITUZIONE CERCASI

El Tomât organizza per martedì 1° giugno in occasione della Festa della Repubblica e per la difesa dell’acqua come bene pubblico “AGHE - res publica”, incontro di poesie, musiche, video, lettura di articoli della Costituzione.
Ci piacerebbe che questa lettura venisse fatta a più voci. Per questo motivo cerchiamo volontari (di ogni età, sesso, razza, religione, …) disposti a leggere nel corso della serata uno o più articoli della nostra Legge fondamentale.
Più ne troveremo più articoli potremo presentare.
La lettura potrà avvenire indifferentemente in italiano o friulano (esiste la traduzione di tutta la Carta).
Se volete dateci oltre alla disponibilità un’indicazione di quale articolo vorreste presentare. Poi però lasciateci un po’ di discrezione nella costruzione della scaletta (tanto tutta la Costituzione è importante).
La disponibilità può essere inviata a el.tomat@libero.it entro domenica prossima 30 maggio.
Per cortesia aiutateci a diffondere questa richiesta fra quanti pensate possano essere interessati.
L’iniziativa si terrà presso il Centro comunitario di Madonna di Buja con inizio alle ore 20.45 dove si continuerà la raccolta di firme per i referendum a favore dell’acqua come bene pubblico.
Se ritenete portate anche qualcosa da mangiare o da bere da condividere insieme. Ci piacerebbe fosse proprio una bella Festa.
Grazie per la collaborazione
El Tomât

SELEZION GJENETICHE DA LIS PLANTIS IN AGRICULTURE: STRUMENTS EFICAÇS, A BAS COST E DEMOCRATICS: CUNVIGNE DI NIVEL NAZIONÂL A MUÇANE

AIAB-FVG (Associazion taliane agricultôrs biologjics) cun le colaborazion de Associazion Buteghe e il patrocini dal Comun di Muçane, e presentin le cunvigne
Selezion gjenetiche da lis plantis in agriculture: struments eficaçs, a bas cost e democratics
Vinars ai 4 di jugn 2010
Sale Consiliâr di Villa Muciana – Place San Marc - Muçane (Ud)

• 9:30 AIAB-FVG
Salût di benvignût e introduzion ae zornade
• 9:45 Riccardo Bocci, AIAB “Il plan nazionâl des semencis pe agriculture biologjiche”.
• 10:20 Salvatore Ceccarelli, ICARDA (Siria)
“Selezionâ pe sostegnibilitât:la selezion partecipative. Jentradure metodologjiche e risultâts otignûts”.
• 11:00 Andrea Giubilato, AIAB-FVG
“La selezion des varietâts orticulis in aziende”.
• 11:30 Esperiencis regjonâls di conservazion e ûs dal gjermoplasme locâl.
• 12:30 Conclusions.
• 13:00 Mirinde intal cjamp, alì de Aziende agricule Andrea Pitton di Riverote.
• 14:30 Visite e cjaminade intai cjamps de Aziende di Andrea Pitton, che al contarà dal so lavôr di selezion di fasûi, lidric, crucifaris, cereai e altris plantis coltivadis cu le tecniche de “arade sot”.
• 15:30 Come aplicâ la selezion partecipative intal nestri teritori: discussion cun Salvatore Ceccarelli, Andrea Giubilato, Andrea Pitton e altris esperts regjonâi.
• 17:00 Conclusion de zornade.

La partecipazion e je libare e a gratis, ma par cuestions di organizazion a si domande di segnalâ la vuestre partecipazion cuntune mail a aiab.fvg@aiab.it o telefonant al 0432 800 371.
Pe visite dal daspomisdì apontament a lis 14:15 sot dal cjampanili di Riverote.
Par cui che si piert: 348 805 93 39 – Cristina
AIAB-FVG - Vie dei Tigli 2 - 33034 Feagne (UD)
tel. e fax 0432 800 371 • e-mail: aiab.fvg@aiab.it • www.aiab.it
Par saventin alc di plui su selezion partecipative e biodiversitât coltivade:
http://www.aiab.it/
http://dweb.repubblica.it/dweb/
http://www.unipi.it/athenet/
http://www.plosone.org/article/
http://www.icarda.org/

lunedì 24 maggio 2010

DOI APONTAMENTS PAR VINARS CHE AL VEN

Us segnalin doi apontaments par vinars 27 di mai:

1) a lis 18.00, alì de sale consiliâr dal Comun di Rude, par cure de associazion Auser "Basse Furlane", presentazion dal libri di poesiis "Caravanserai" di Bepi Mariuz. L'autôr al vignarà presentât dal prof. Emilio Rigatti
2) a lis 20.30, intal Centri Civic di Tavagnà (in place Di Prampar jentrade di vie Madonnina), presentazion dal DVD documentari "on the road" di M. Garlatti Costa "SunsAtor, a torzeon te culture furlane".

domenica 23 maggio 2010

CONVOCADE LE ASSEMBLEE REGJONÂL DAL PD PAR JOIBE AI 27 DI MAI

Convocade le Assemblee regjonâl dal Partît Democratic dal Friûl-Vignesie Julie par joibe ai 27 di mai, a lis 18.30, alì de sede dal Pd di Udin, in vie Joppi n.63.

Ca sot l'ordin dal dì:
- intervent de segretarie sui lavôrs de Assemblee nazionâl;
- regolament par l'elezion dei segr. provinciâls e dai congrès di circul;
- analisi dal vôt a lis aministrativis;
- elezion comission regjonâl di garanzie;
- comunicazions de segretarie;
- variis e eventuâls.

venerdì 21 maggio 2010

UNIVERSITÂT DAL FRIÛL


"NETA, STORIE DI UNE PESSARE" A RIVIGNAN


Usgnot a lis 21.00 alì de Associazion Culturâl Trois (ex ostarie “Alle Piramidi”) a Rivignan spetacul di teatri/ciançon “Neta, storia di una pescivendola” di e cun Andrea Regeni, Carlo Scala e Idrio Frausin.
Al sarà presint il bancut par firmâ pal referendum cuintri la privatizazion de aghe.

giovedì 20 maggio 2010

"DOVREMMO CAPIRE DA SOLI DA CHE PARTE STARE" E DI FAT O VIN CAPÎT, NÔ, DI CE BANDE STÂ!

Sul Messaggero di îr al è jessût un articul sul incuintri public di San Zorç sul teme de aghe:
http://ricerca.gelocal.it/messaggeroveneto/archivio/messaggeroveneto/2010/05/19/UD_11_PROC3.html
Brut il titul: “Pd:acqua privata ma controllo pubblico” che a nol rapresente la posizion dal Pd ma chê de cubie liberiste Testa-Travan.
La gjornaliste e a scrit che lis lôr peraulis e an “sconciertât” i presints.
Travan: “Il consigliere provinciale del Pd ha affermato che a sinistra non si devono più demonizzare parole come «profitto e multinazionali, perchè altrimenti non si cresce (sigh!). L’acqua - ha sostenuto – è saldamente in mano alle comunità e non vi è alcuna privatizzazione ,ma si discute se questa deve essere solo pubblica (cazzadis, insome ....). Noi dovremmo stare mille miglia lontani dal referendum: tra libero mercato e statalizzazione, dovremmo capire da soli da che parte stare» (e di fat o vin capît, no stait a preocupâsi).
Testa: (passât di president di Legambiente a neo-nuclearist) :L’onorevole Testa ha sottolineato come le aziende statalizzate siano spesso posti in cui collocare amici e parenti, evidenziando che la «se in concorrenza, con il pubblico che fa le regole e le fa rispettare, daremo al cittadino un servizio di qualità a costi bassi».
Ben, pe posizion dal Pd in Friûl lait a lei chi: http://partitdemocratic.blogspot.com/2010/04/referendum-cuintri-privatizazion-de.html
A nivel nazionâl Bersani al à declarât che il partît al presentarà une propueste di leç in parlament (juste, o sin un partît e i partîts e fasin cussì, però par intant nissun probleme par poiâ il referendum!)
Nô o savin ben di ce bande stâ! Autodeterminazion dai teritoris e no a imposizions caladis dal alt! Le aghe e je un dirit! Jù lis mans da l’aghe!
E la sabide di matine, fin a dut il mês di jugn ducj a firmâ pal referendum alì de sede dal Pd in Place L. Bini, 5, a Palaçûl.

mercoledì 19 maggio 2010

PREMI FRIÛL 2010

Sul sît di Radio Onde Furlane http://www.ondefurlane.eu/ e son stâts publicâts i bants pal concors plui impuartant pe creativitât in lenghe furlane e viert ancje a chês altris lenghis minorizadis dal Friûl. Chest an dongje de sezion musiche ancje une novitât: i fumuts. Partecipait e ricuardaitsi che lis oparis a van consegnadis dentri dai 30 di otubar dal 2010.

martedì 18 maggio 2010

SABIDE 22 AL TORNE "VINO DI LEI"

Al torne “Vino di Lei” cun trê apontaments jenfri Mai e Jugn: une schirie di incuintris che nus puartaran a discuvierzi i zardins privâts des cjasis di Muçane e cetancj scritôrs, poets, musiciscj e personaçs de culture. Ae fin di ogni event une cantine dal teritori e presentarà la sô produzion di vin e al vignarà ufiert un ghiringhel a ducj i partecipants. Intal prin apontament, sabide ai 22 di mai, a lis 18.00, intal zardin de famee Casadio in vie San Gervasio, 30, al vignarà presentât il libri “Curiosità e divertimenti con i numeri” ae presince dal autôr (e sindic di Udin) Furio Honsell. Presentazion dal prof. Angelo Floramo e, ae fin, o larìn a cognossi il vin de Cantine Fattor di Ravose.

lunedì 17 maggio 2010

FRIÛL-ETIOPIE A RIVIGNAN

Bielissime serade in favôr dai progjets de Associazion Mamre in Etiopie sabide stât alì dal Circûl Trois a Rivignan. Une vore interessante la presentazion dai progjets e il video zirât intal ultin viaç, biei i concerts dai "Luna e un quarto" ("buine le prime" ..... bulos pardabon!) di Cristina Mauro e Stefano Montello e dai tambûrs spirtâts dai Africa Sunegal, sauride la cene etiope e sflandorôse la cerimonie dal cafè.
"Balute" in plene! Compliments.
Plui fotos su http://www.laboratoriomuzzana.blogspot.com

ONDE BLU A NORD-EST

"Onde Blu a NordEst". Lait a lei il numar speciâl su le aghe di Carta Nord-est (in chest numar plui di un servizi su le realtât dal Friûl e une interviste al sindic di Udin Furio Honsell).

ANPI: DOMENIE 23 A ONTAGNAN


sabato 15 maggio 2010

VUÊ O FEVELIN DI.. LAVÔR

Vinars ai 21 di mai 2010 a lis 19:00 – Place Indipendence (in câs di ploe intal Teatri Pasolini) a Çarvignan
il Circûl dal PD di Çarvignan us invide a partecipâ al incuntri public “Vuê o fevelin di.. Lavôr”
Intervents di:
Denis Andrian – Confcommercio
Daniele Casotto – Lega delle Cooperative
Franco Clementin – Conf. Italiana Agricoltori
Sandro D’Antonio – Confartigianato
Alessandro Forabosco – Sindacato Unitario
Livio Menon – Lavoratore Cassintegrato
Denis Puntin – CNA
Roberto Rigonat – Coldiretti
Moderadôr
Domenico Pecile – Gjornalist dal Messaggero Veneto

AGHE: UN BEN PRIMARI, UN BEN ECONOMIC

Comun di San Zorç , Comun dal Tor, Union dai Comuns, Centri Economic de Basse Furlane e Province di Udin us invidin a partecipâ al incuintri public
Aghe: un ben primari, un ben economic
Dibatiment su lis propuestis di orientament normatîf cun rivuart a lis risorsis idrichis

Lunis ai 17 di mai, a lis 19.00 - alì de sale Barchesse di Villa Dora a San Zorç
Intervents di:
Pietro DELFRATE, Sindic di San Zorç
Roberto FASAN, Sindic dal Tor
Diego TRAVAN, imprenditôr, conseîr provinciâl di Udin
On.Federico TESTA, component de X comission (ativitâts produtivis, cumierç e turisim) de Cjamare dai Deputâts
Massimo MORETTUZZO, referent comitât referendari CEVI - Forum Talian Moviments pe Aghe di Udin

giovedì 13 maggio 2010

CERAMICHIS GIRARDI: SE I POLITICS A PROMETIN E PO NO MANTEGNIN

Publicade intal numar di mai dal periodic Ladins dal Friûl (dispunibil ancje online su http://www.ladinsdalfriul.eu) la letare di Marie Julie Pevere, la fie di un operari metût in mobilitât de fabriche “Ceramiche Girardi” di Palaçûl.

E scrîf Marie Julie:
“O vorès, a traviers cheste letare, riclamâ la atenzion di ducj, politics e no, sul câs des “Ceramichis Girardi” (viôt “Ladins dal Friûl” n.3 Març 2010 n.d.r.) e su dutis chês altris aziendis che, permetêtmi il tiermin, a son daûr a sierâ cence che nissun al loti, cence che nissun al fasi presint ai nestris politics lis tantis promessis fatis intai confronts di ducj chei lavoradôrs, cumò a cjase par vie che a son restâts cence lavôr.
E fevele une fantate che ogni dì e scugne afrontâ une societât che no si impegne par cirî di integrâ lis personis che par disfortune cumò a son a cjase, daspò che la aziende dulà che a lavoravin di agns in ca, viodude aromai come la seconde cjase, e à scugnût sierâ fasint mil impromissions ai lavoradôrs; une societât che no da la pussibilitât a personis che a son parsore dai 50 agns di rivâ insom ae lôr trate lavorative, cussì di podê cuistâ la suspirade pension, e je injuste e arogant parie.
Mi vergogni. Mi vergogni di ducj chei che a àn imprometût ai lavoradôrs des Ceramichis Girardi che ju varessin judâts, che la aziende e varès dal sigûr tornât a vierzi, che a saressin tornâts cence altri a vore; mi vergogni di ducj chei che no dan une pussibilitât a une persone come gno pari, cuntune lungje esperience, di podê lavorâ e a continuin a sbatii lis puartis in muse, une daûr chê altre, par colpe de etât.”

Lait a lei dute la letare intai coments.

lunedì 10 maggio 2010

PD E FEDERALISIM: INCUINTRI TE CJASE DAL POPUL A SARVIGNAN

Il coordinament provinciâl e il circûl de basse furlane dai zovins democratics adun cul circûl pd di Çarvignan / Sarvignan us invidin a partecipâ al incuintri public sul teme
Federalisim, cualis prospetivis?
intervents di
Alessandra Guerra, za presidente regjon fvg
Mauro Travanut, conseîr regjonâl PD
Miguel Velasco, segretari provinciâl ZD
joibe ai 13 di mai 2010, a lis 20.30, alì de Cjase dal Popul in vie G.Garibaldi a Sarvignan

sabato 8 maggio 2010

DIALIC, SCUELE E TERITORI

Publicât îr in cronache di Palassôl sul Messaggero Veneto il comunicât stampe dal grup consiliâr dal Pd sul teme "scuele" e plui in gjenerâl su dialic, propuestis e colaborazions intercomunâls jenfri i nestris comuns tant che rispueste ae solecitazion vignude di bande dal grup consiliâr di minorance di Prissinins "Cambiare si può" (cjalait intai post di avrîl).
Par lei l'articul di îr va su:
http://ricerca.gelocal.it/messaggeroveneto/archivio/messaggeroveneto/2010/05/07/UD_13_PROC7.html

venerdì 7 maggio 2010

SERRACCHIANI SU ELETRODOTS E NUCLEÂR: STAIT IN VUAITE

“Terna e a anunziât cuntun at di pure prepotence di jessi contrarie a cualsisedi concet di riduzion di impat ambientâl, umiliânt i comuns interessâts e sdrumânt la autorevolece de zonte regjonâl”. Chestis lis declarazions de segretarie regjonâl dal Pd Debora Serracchiani daspò de conferme, di bande de societât Terna, che l’eletrodot di 380 kV di fâ sù jenfri Udin e Redipulie al varà di jessi sui pai e no sot tiere.
“Il president Tondo al veve sigurât che la posizion de zonte e jere pe soluzion sot tiere – e ricuarde Serracchiani – e che al rivuart al varès sburtât la societât a discuti progjets altenatîfs. Se cheste e je la rispueste, inmò une volte si palese la inconsistence de zonte tant che interlocutôr istituzionâl”. In plui la segretarie dal Pd e domande ai dirigjents de Lee Nord “se cheste e je la gnove maniere di jessi parons a cjase nestre o se invezit, denant di cierts interès, i padans a si dismentein cemût tirâ sù il cjâf e alçâ la vôs”.
“Cun chescj precedents – e zonte Serracchiani - al è aromai sigûr che il Friûl al deventarà sît nucleâr, massime dopo lis declarazions dal president Ballaman che propit intal aniversari dal taramot al propon di scambiâ la nestre sovranitât e la sigurece dai citadins sore un scont su lis boletis. Invidin citadins e aministradôrs dal teritori a tignîsi in vuaite parcè che, a partî di vuê, o savin che il risi al è une vore alt”.

martedì 4 maggio 2010

AI 15 DI MAI FIESTE ETIOPE A RIVIGNAN


Sabide ai 15 di mai, alì de associazion Trois (Ex Ostarie Alle Piramidi) a Rivignan fieste dedicade a l'Etiopie.
A lis 18.00 proiezion video e presentazion dal progjet di cooperazion Mamre.
A lis 19.30 cene etiope par ducj.
A partî da lis 20.30 i concerts: Luna e un quarto, Cristina Mauro e Stefano Montello, Africa Sunugal.

Il ricavât de fieste al sarâ devolût al progjet di cooperazion Mamre.

Patrocini dal comun di Muzane e colaborazion di Radio Onde Furlane, Ass. Trois, Buteghe/Altromercato, Artetica, Auser, Abfm, Afds, Ass. Art-Port

REFERENDUM PE AGHE PUBLICHE: SI FIRME DUTIS LIS SABIDIS INTE SEDE DAL PD A PALAÇÛL / PALASSÔL

A partî di sabide ai 8 di mai e par dutis lis sabidis fin ae fin dal mês di Jugn, da lis 10.30 a lis 13.00, alì de sede intercomunâl dal Partît Democratic, in Place L. Bini a Palaçûl / Palassôl, i conseîrs comunâi di Palaçûl e saran presints e a disposizion di ducj chei che e an voie di firmâ pai referendum cuintri la privatizazion de gjestion de aghe e pe aghe publiche. Us spietìn a firmâ.
Par info 3920041033.

"ECONOMIE VERDE PAL DISVILUP"

Vinars ai 7 di mai 2010 a lis 18.30, inte “Sale Leopardi” dal Hotel Cristallo in plaçâl G. D'Annunzio - Udin
aPeritîf Democratic sul teme
economie verde pal disvilup
- si a lis energjiis rinovabilis
- no al nucleâr
intervents di
Filippo Bubbico, senadôr de republiche, cjâf grup pd inte 10 comission industrie, cumierç e turisim
Carlo Pegorer, senadôr de republiche
Elio Baracetti, coordenadôr provinciâl ecodem
moderadôr
Hosam Aziz, coordenadôr pd circûl “udine centro”

I ULTINS DÎS DI ELUANA

Sabide ai 8 di mai a lis 20.30
Sale Ajace, Palaç D’Aronco, Place Libertât – Udin
presentazion dal libri di Amato De Monte e Cinzia Gori "I ultins dîs di Eluana"par cure di Elena Nave
Intervents di
Amato De Monte, Cinzia Gori e Elena Nave - Autôrs dal libri
Furio Honsell - Sindic di Udin
Beppino Englaro
Moderatore de serade
Marinella Chirico - gjornaliste