martedì 16 agosto 2011

PREMI FRIÛL AL PARC DAL CORMÔR

Premi Friûl pront a partî
Dut al è a bon pe finâl dal concors musicâl in lenghe furlane
Vinars ai 19 di Avost a 9 di sere (21.00) alì dal Parc dal Cormôr al torne il Premi Friûl: il storic concors pai musiciscj che a cjantin par furlan.

Une serade fisse di musiche là che si podarà scoltâ cinc grups di zovins che a proponaran gjenars musicâi une vore diviers tra di lôr. Un tant par confermâ inmò une volte cemût che la lenghe furlane e puedi confrontâsi cence pôre cun ducj i contescj artistics dal dì di vuê, fûr di ogni sierai folcloric. Pe finâl de edizion dal 2011, framieç dal trop dai partecipants, la scuadre di Radio Onde Furlane – chest an adun cul Homepage Festival – e à sielzût cinc grups zovins, ven a dî: Ulisse e i Ciclopi (hard rock blues cuntune vene psichedeliche); (H)ausbau (formazion elegante e plene di poesie che e rive dal Cjanâl dal Arzin); Trio Tubazzi (trê musiciscj che a produsin un rock che al sbreghe); Umori Instabili (folk cjantautoriâl); e Sunrise (progjet de cjantautore Nicole Lizzi e dal musicist Dario Di Lorenzo).
Daûr tradizion, il vincidôr di cheste sfide al varà la pussibilitât di produsi un lavôr discografic editât de etichete Musiche Furlane Fuarte. E di fat, intant de serade, a sunaran ancje i Luna e un quarto, vincidôrs de edizion stade e grup za di cult inte Basse furlane, che a presentaran cussì il lôr cd “Basse Pression”. Un lavôr là che il folk si misclice cul jazz e cun influencis mediteraniis. Chest an, cun chê di svicinâ il Premi Friûl al public plui zovin, si à decidût di spostâ la finâl dal Teatri Palamostre al Parc dal Cormôr, che al ufrìs une suaze plui dongje dal spirt “rock” de manifestazion. Di là di cheste piçule rivoluzion, il Premi Friûl al va dilunc a mostrâ elements di continuitât cu lis edizions stadis, a partî de presentazion de serade – ancje su chest front la manifestazion e je stade farie di talents – afidade ae condutore radiofoniche e televisive Mojra Bearzot e a Dek Ill Ceesa, vere stele dal hip hop furlan.
Apontament di no pierdi alore vinars ai 19 di Avost, a tacâ des 9 di sere, alì dal Parc dal Cormôr.