giovedì 5 luglio 2012

TRÊ APONTAMENTS PAR SABIDE TE BASSE JENFRI DIBATITS, LIBRIS E TEATRI

Sabide ai 7 di lui 2012 a lis 17.00
“Vecia Pescaria” di Maran
LA JUSTIZIE IN ITALIE. SINO DUCJ COMPAGNS DI FRONT A LA LEÇ?
Assemblee publiche inmaneade di bande de sezion ANPI di Cjarlins e Maran cun intervents dal Prof. FURIO HONSELL, sindic di Udin e dal Sen. FELICE CASSON, Vice President dai Senatôrs dal Partît Democratic.

Sabide ai 7 di lui 2012 a lis 18.30
La Associazion Artetica us invide al secont apontament di “Vino di Lei 2012”: intal zardin de famee Bianco, in Via Stroppagallo 47/1 a Muçane apontament cun Mauro Daltin e il sô ultin libri I PIEDI SUL FRIULI - Viaggio fra lune, borghi e storie dimenticate” (Edizioni Biblioteca dell’Immagine)".
Introduzion e cjacaris par cure di Gabriella Cecotti, leturis e incursions di Claudio Moretti. A seguî degustazions dai vins de Aziende Agricule Dino Turco di Dolegne.
In câs di ploie la serade di davuelzarà alì dal Centri Civic Villa Muciana in Place San Marc.
Vignît in biciclete.

Simpri sabide ai 7 di lui, a lis 21.30, in Place Frangipane a Maran inte suaze de rassegne “Teatro in Visinàl” inmaneade de Assemblee Teatrâl F. Faccio, un spetacul di no pierdi: la Compagnie Yevgeni Mayorga / Lluvia Horizontal di Valencie (Italie, Cîl, Spagne) e presentarà il spetacul “VERNE:UN SOGNO A 20.000 LEGHE” cu le partecipazion di Angelo Comisso al piano.

Par info: virginia
virginia@lluviahorizontal.com


Nessun commento: