La Biblioteche "Luigi Chiozza", l'Assessorât ae culture dal Comun di Rude e la Sezion ANPI di Rude us invidin ae presentazion dal libri di Irene Bolzon "Repressione antipartigiana in Friuli - La Caserma Piave di Palmanova e i processi del dopoguerra" che si davuelzarà sabide ai 3 di març 2012, a lis 18.30, alì de sale consiliâr dal Municipi di Rude.
Il program al proviôt la introduzion di Bernardino Spanghero, vice president de A.N.P.I. provinciâl e daspò i intervents di Alessandra Kersevan, storiche e editore de Kappa Vu , di Paolo Ferrari, docent di storie contemporanie ae Universitât di Udin e di Irene Bolzon, autore dal libri e dotorande in storie ae Universitât di Udin.
Us ricuardin ancje l’apontament di Sacilet par domenie ai 4 di març a lis 10.30, cun partence dal corteu dal parc Formentini o drets alì de Place La Spessa a lis 10.45 par memoreâ i partigjans de Intendence Montes e de GAP fusilâts dai fassiscj intal fevrâr dal ’45. Il program de cerimonie al proviôt il salût dal Sindic, intervents dai arlêfs des scuelis di Tierç e di Rude e contribûts musicai dal Coru Multifariam e de Bande Mandamentâl di Çarvignan. La orazion conclusive e sarà dal senatôr Luciano Guerzoni, vice president nazionâl de ANPI.
Nessun commento:
Posta un commento