martedì 30 novembre 2010

VISITE IN REGJON DAL SENATÔR DAL PD FABRIZIO MORRI, COMPONENT DE COMISSION VIGJILANCE RAI

Inte zornade di îr, une delegazion dal Partît Democratic, vuidade de segretarie regjonâl Debora Serracchiani e dal senatôr Fabrizio Morri, component de Comission di Vigjilance Rai e a visitât lis sedis Rai di Triest e Udin. Adun cun lôr e an partecipât Lorenzo Fabbro, in rapresentance dal esecutîf provinciâl di Udin e i senatôrs Pegorer, Blazina e Pertoldi (te foto Debora Serracchiani e Lorenzo Fabbro).
Daspò des visitis ae Rai, lì che an vût fevelât di situazion gjenerâl de aziende, di ativitâts e di risultâts des sedis locâls, dal passaç al digjitâl e dal contrat di servizi, Debora Serracchiani, Fabrizio Morri, Carlo Pegorer e Lorenzo Fabbro e an partecipât a une conference stampe inte sede de Regjon a Udin par denunciâ il pericul di scancelazion dai programs par furlan tes emitentis publichis (il contrat di servizi nol è inmò stât firmât) e la mancjade aplicazion de gnove leç di tutele de lenghe furlane di bande de Regjon. La visite si è sierade cuntune visite de delegazion a Radio Onde Furlane. I rapresentants dal Pd e an pandût ae radio la lôr solidarietât cun rivuart ai pesants tais dai contribûts regjonâi e e an ricognossût e preseât il lavôr cuotidian di Onde Furlane tal cjamp de promozion de lenghe furlane ma ancje de informazion di servizi e "peade" al teritori. "Il vuestri lavôr al tapone lis mancjancis dal servizi public - al à afermât il senatôr Morri - viôt il câs dal radiogjornâl e no dome, e partant al à di jessi ricognossût e sostignût di bande des istituzions".
Lei i articui publicâts sul Gazzettino e sul Messaggero.

3 commenti:

Anonimo ha detto...

soi infastidit che le serrachiani a vedi di fa le segretarie regjonal dal PD. Ma in Europe non si stin za fasint ridi che no vin i nestris tra i pi presinz in parlament. Cimut ise che ie a ancje timp di cori ator in friul? Un lavor e vonde nol baste? ca fasedi chel e ca lu fasedi ben. O a Bruxelles o a Palacul!

Anonimo ha detto...

cjâr anonim, viodût che debora serracchiani e je sedi parlamentâr europeane sedi segretarie regjonâl dal pd e scugne "cori ator pal friûl".
la critiche sul dopli "lavôr" e je legjitime ma spietin di viodi i risultâts ca di un pôc.
il to coment però al è un tic "off topic": lis declarazions fatis lunis di bande de nestre segretarie e son di preseâ.
dut câs, come che si dîs debora e a volût la biciclete e alore e à di pedalâ: a bruxelles, a udin e ancje a palaçûl :-)

PD Palazzolo dello Stella ha detto...

beh, a lei achì le considerazion che e an in europe de segretarie regjonâl no je per nuje mâl .....
http://www.eurosduvillage.eu/Le-Top-10-des-eurodeputes-les-plus,4259.html