domenica 26 dicembre 2010

FIGURATIS

Intai ultins 5 conseis no è stade une volte che la maiorance dal sindic Bordin e vedi rivât a aprovâ ducj i ponts che e veve puartât ae atenzion de assemblee dal consei comunâl.
Une mozion ritirade in avrîl, la propueste pal regolament di polizie rurâl e une delibare di indreçaments par une convenzion cun trê associazions ritiradis intal mês di lui, le adozion di un P.A.C. di iniziative privade ritirât in setembar, un ordin dal dì rinviât in novembar e, par finì in glorie l’an, e son stâts ritirâts intal ultin consei comunâl dai 23 di dicembar doi impuartants regolaments pe gjestion dai refudons e pal ûs dal centri comunâl di racuelte dai refudons.
Lis resons di chestis situazions e son diviarsis: in cualchi câs mancjance di condivision politiche, in cualchi altri mancjance di capacitât di decidi, te maiorance dai câs …. superficialitât politiche e aministrative (ats falâts o incomplets puntualmentri rilevâts di bande dai conseîrs di minorance che, cussì almancul al somee, e son i unics che e lein lis propuestis di delibaris).
Dal sigûr une schirie di brutis figuris pal sindic e pe maiorance (e in cualchi câs ancje fastidis concrets come intal câs de convenzion cun ANA, AUSER e AMICI DEL BOSCO ritirade cence un valit motîf in lui e puartade – ancjemò falade tant che la minorance e a scugnût presentâ un emendament - dopo 4 mês). Insome, figuratis.

Negli ultimi 5 consigli non c’è stata una volta che la maggioranza del sindaco Bordin sia riuscita ad approvare tutti i punti che aveva portato all’attenzione dell’assemblea del consiglio comunale. Una mozione ritirata in aprile, la proposta per il regolamento di polizia rurale e una delibera di indirizzi per una convenzione con tre associazioni ritirate nel mese di luglio, l’adozione di un P.A.C. di iniziativa privata ritirata in settembre, un ordine del giorno rinviato in novembre e, per finire in gloria l’anno, sono stati ritirati nell’ultimo consiglio comunale del 23 dicembre due importanti regolamenti per la gestione dei rifiuti e per l’uso del centro comunale di raccolta dei rifiuti.
Le ragioni di queste situazioni sono diverse: in qualche caso mancanza di condivisione politica, in qualche altro di mancanza di capacità decisionale, nella maggioranza dei casi ….. superficialità politica e amministrativa (atti errati o incompleti con rilievi puntuali da parte dei consiglieri di minoranza che, almeno così pare, sono gli unici che leggono le proposte di deliberazione).
Sicuramente una serie di brutte figure per il sindaco e la maggioranza (e in qualche caso anche problemi concreti come nel caso della convenzione con ANA, AUSER e AMICI DEL BOSCO ritirata senza un valido motivo e ripresentata – ancora sbagliata, tanto che la minoranza ha dovuto presentare un emendamento – dopo 4 mesi). Insomma, figuracce.

Nessun commento: