giovedì 1 luglio 2010

FIESTE DA L'UNITÂT A AQUILEE

Us segnalin volentîr lis iniziativis inmaneadis, te suaze de Fieste da l’Unitât di Aquilee, di bande di Pd, Zovins democratics, Anpi di Aquilee, Flumisel e Tiarç, Auser, Spi Cgil e fondazion “Valmi Puntin”.
Vinars ai 23 di lui “Resistenza. Ora e Sempre” a lis 19.00, incuintri cun BORIS PAHOR, che al presentarà il so ultin libri autobiografic "Tre volte no. Memorie di un uomo libero".
Daspò de presentazion, a lis 21,30, spetacul teatrâl/musicâl "Romano il mancino e i diavoli rossi", di Luciano Morandini e Pierluigi Visintin, cun Omero Antonutti e Alessandra Kersevan.
Sabide ai 24 di lui, incuintri public: "Diverso da chi? Confronto su eguaglianza e discriminazioni, differenze e pari dignità". Intervents di Abdou Faye, responsabil pe imigrazion de C.G.I.L. dal Friûl-Vignesie Julie, Enrico Pizza, assessôr a Udin e co-fondadôr dal Arcigay regjonâl e Elvio Ruffino, vice president provinciâl de A.N.P.I.. Conclusions dal sindic di Udin Furio Honsell.
Sabide ai 31 di lui, dibatit, par cure dal SPI CGIL, sul teme: "Un nuovo patto tra generazioni. Per restituire ai giovani la possibilità di progettare il proprio futuro e agli anziani la possibilità di impegnarsi nel "sociale" senza paura della povertà".

Nessun commento: