venerdì 30 luglio 2010

MAIORANCE CREVADE IN CONSEI COMUNÂL. IL SINDIC:"SINORA HO DETTO SOLO CAZZATE, C'E' UN SERIO PROBLEMA NELLA MAGGIORANZA"

Maiorance spacade intal ultin consei comunâl: Daspò l'intervent dal vicesindic e assessôr al belanç Zoroddu a proposit de convenzion pe scuele materne (la assessore Miotto e la maiorance di une bande Zoroddu par che altre) Bordin metût a lis strentis di bande de minorance daspò di vê menât "il can per l'aia" al scugne ameti "fin cumò o ai dite dome cazzadis ... o vin un grues probleme politic inte maiorance". La assessore Miotto: "al esist un probleme politic e jo o intint risolvilu ...... al è un cidin assordant di bande de maiorance" e ae fin je e il conseîr Martinotti a votin adun cu le oposizion dal Pd.
Lait a lei achì l'articul jessût sul Messaggero Veneto:
http://ricerca.gelocal.it/messaggeroveneto/archivio/messaggeroveneto/2010/07/27/UD_09_PROB6.html
Intal stes consei diviers ponts ritirâts de discussion ancje su iniziative de minorance (câs a part il ritîr scandalôs e cence mutîf di bande dal sindic de convenzion cun Auser, Ana a Amici del Bosco pe realizazion di une cjasute a Blanciade, o viodarin di tornâ miôr ancje su chel) e figure di cjocolatin dal assessôr D'Altilia a proposit de "rispueste" (si fâs par mût di dî) a la interpelance su la omofobie.
In curt us fasarìn un resocont ancje rivuart la cuestion dal incuinament dal flum Stele partade in consei simpri di bande dal Pd:

1 commento:

Anonimo ha detto...

Ce malinconie ca mi à fat lei l'articul dal MV cal rivuarde la Casa del Fanciullo! Ce brute situazion!