giovedì 20 maggio 2010

"DOVREMMO CAPIRE DA SOLI DA CHE PARTE STARE" E DI FAT O VIN CAPÎT, NÔ, DI CE BANDE STÂ!

Sul Messaggero di îr al è jessût un articul sul incuintri public di San Zorç sul teme de aghe:
http://ricerca.gelocal.it/messaggeroveneto/archivio/messaggeroveneto/2010/05/19/UD_11_PROC3.html
Brut il titul: “Pd:acqua privata ma controllo pubblico” che a nol rapresente la posizion dal Pd ma chê de cubie liberiste Testa-Travan.
La gjornaliste e a scrit che lis lôr peraulis e an “sconciertât” i presints.
Travan: “Il consigliere provinciale del Pd ha affermato che a sinistra non si devono più demonizzare parole come «profitto e multinazionali, perchè altrimenti non si cresce (sigh!). L’acqua - ha sostenuto – è saldamente in mano alle comunità e non vi è alcuna privatizzazione ,ma si discute se questa deve essere solo pubblica (cazzadis, insome ....). Noi dovremmo stare mille miglia lontani dal referendum: tra libero mercato e statalizzazione, dovremmo capire da soli da che parte stare» (e di fat o vin capît, no stait a preocupâsi).
Testa: (passât di president di Legambiente a neo-nuclearist) :L’onorevole Testa ha sottolineato come le aziende statalizzate siano spesso posti in cui collocare amici e parenti, evidenziando che la «se in concorrenza, con il pubblico che fa le regole e le fa rispettare, daremo al cittadino un servizio di qualità a costi bassi».
Ben, pe posizion dal Pd in Friûl lait a lei chi: http://partitdemocratic.blogspot.com/2010/04/referendum-cuintri-privatizazion-de.html
A nivel nazionâl Bersani al à declarât che il partît al presentarà une propueste di leç in parlament (juste, o sin un partît e i partîts e fasin cussì, però par intant nissun probleme par poiâ il referendum!)
Nô o savin ben di ce bande stâ! Autodeterminazion dai teritoris e no a imposizions caladis dal alt! Le aghe e je un dirit! Jù lis mans da l’aghe!
E la sabide di matine, fin a dut il mês di jugn ducj a firmâ pal referendum alì de sede dal Pd in Place L. Bini, 5, a Palaçûl.

Nessun commento: