lunedì 25 ottobre 2010

A CESARE QUEL CHE E' DI CESARE

Alc a si môf ator de aziende Marianis-Volpares e di chest al va dât at soredut al assessôr Violino, un che di agriculture al mastie e che al à dimostrât di crodi al disvilup de aziende e dal teritori. Ancje il gnûf Ad de aziende il dot. Rumiz al somee vê snait e ideis.
Ben, o sin contents e no mancjarin di dâ il nestri contribût.
http://ricerca.gelocal.it/ilpiccolo/archivio/ilpiccolo/2010/10/22/NZ_10_CIOL.html
Ma un pâr di robutis e son di marcâ: no si sin sigûr dismenteâts che Tondo nol è che al voleve vendi Volpares, a la veve bielzà vendude (cartolarizade) cul so assessôr leghist Arduini e se la aziende (un ben public strategjic e impuartant pal teritori) a je state salvade e mantignude publiche e cumò si pues programâ un disvilup al è parcè che cualchidun al a si è batût cu lis ongulis e cui dincj par impedì la s/vendite.
Simpri chel cualchidun al veve ancje proponût ae regjon un progjet di disvilup e valorizazion che al tirave drenti lis risorcis dal teritori e al tignive dongje agriculture, ambient e turisim.
Cualchidun in Regjon ai crodeve (Beltrame, Fortuna Drossi, Tonutti, Travanut) l’assessôr regjonâl Marsilio, Viero e ae fin ancje Illy no e il progjet a si è fermât.
Noaltris il nestri dovè lu vevin fat e ancje la “vision” a ere che juste.
Mâl Marsilio e ben Violino alore, ma cence dismenteâ che cence la bataie dal centri çampe di Palaçûl e dal comitât Insieme per Volpares l’aziende a sarès stade sdrumade e vendude za di agnorums (e te indiference dai sorestants locâi, sindic Bordin e compagnie).
Cualchi toc de storie, par chei che e an la memorie curte, ca sot:

Qualcosa si muove riguardo l’Azienda Marianis-Volpares e di questo va dato atto all’assessore Violino, uno che di agricoltura ne capisce e che ha dismostrato di credere allo sviluppo dell’azienda e del territorio. Anche il nuovo Ad dell’azienda, il dott. Rumiz sembra avere idee e spitiro di iniziativa non comuni.
Bene, siamo contenti e non mancheremo di dare il nostro contributo.
Ma un paio di cose bisogna rimarcarle: non ci siamo certo dimenticati che Tondo non è che voleva vendere Volpares, l’aveva proprio già venduta (cartolarizzata) con il suo assessore leghista Arduini e se l’Azienda (un bene pubblico strategico e importante per il territorio) è stata salvata e mantenuta pubblica, tanto che adesso si può programmare uno sviluppo, è perché qualcuno si è battuto con le unghie e coi denti per impedire la s/vendita.
Sempre quel qualcuno aveva anche proposto alla regione un progetto di sviluppo e valorizzazione che coinvolgeva le risorse del territorio e ricomprendeva agricoltura, ambiente e turismo.
Qualcuno in Regione ci credeva (Beltrame, Fortuna Drossi, Tonutti, Travanut), l’assessore regionale Marsilio, Viero e alla fine anche Illy no e quindi il progetto si è fermato.
Noi il nostro dovere lo avevamo fatto e anche la “visione” era quella giusta.
Male Marsilio e bene Violino allora, ma senza dimenticare che senza la battaglia del centrosinistra di Palazzolo e del comitato di cittadini Insieme per Volpares l’azienda sarebbe stata smembrata e venduta già da parecchi anni (e tra l’indifferenza degli amministratori locali, sindaco Bordin e compagnia).

Nessun commento: